زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

27 ماهگی عشقم وکلی خبر.......

1393/9/19 22:59
نویسنده : سمیه
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنینم اول از همه که 27 ماهگیت مبارک باشه وانشالله 200ساله بشی عشق مامان وبابا

واز اینکه نتونستم برات کیک درست کنم شرمنده چون امروز قرار بود باهم بریم تا برات لباس بخرم اما به دلیل یبوست شما که 3 روز جیش نکرده بودی و مدام فشار میومد بهت وترسیدم تو راه مجبور شم برگردم خلاصه امروز تا ساعت 12 در دستشویی بسر میبردیمخندونک

اما بریم سراغ خبرهای این یک ماه :

اول از همه که مامانیت که از هر انگشتش یک هنر میریزهخندونک یه هنر دیگه هم بهش اضافه شد واونم بافتنیه

breien2.gif

وتا الان که اومدم در دنیای مجازی سه تا کار انجام دادم اولیش یه کلاه واسه زینب خانوم وبعدیش یه کلاه برا بابایی و الان هم آخرای یه ژاکت زیبا برا دخترمه که انشاالله عکس همه اش رو میذارم .

واما خبر بعدی تولد دایی محمد رضا بود که یه مهمونی دورهمی بود وخوش گذشت اینم از عکسهاش:

این یه عکس به جامونده از دخملیبغل

 

 

از چپ زینب ,دایی محمد رضا, محمد حسین(پسر خاله مامانی),حانیه

 

 

وخبر بعدی انجام پروژه ی ژله تزریقی که خیلی وقت بود دوست داشتم درست کنم وبالاخره موفق شدم  اینم عکسش:

این اولین ژله که مامان جونشون اومده بودن خونمون وبا خاله الهه درست کردیمزیبا

 

 

 

واینم از دومین ژله که خیلی عالی شد خونه مامان جون  با خاله الهه درستیدمزیبا

 

 

واینم سومین ژله که خونه مامان جون  با عمه نجمه درست کردیم وخیلی خوشگل شدزیبامحبتمحبت

 

اینم از همه هنرای مامانی امیدوارم وقتی تو هم بزرگ شدی باسلیقه و هنرمند باشی همین الان که عکس ژله رو دیدی میگی مامان این ژله تزلیقیهخندونک قربون دختر خوش زبونم بشم .

راستی پریروز رفتیم هایپر مارکت پدیده خرید کنیم از آخر که داشتیم برمیگشتیم تو بااین دلقکایی که اونجا بودن دست دادی و تا وقتی اومدیم خونه از خوشحالی 120 بار به من وبابایی گفتی من به دلقک دست دادمخندونکعینک

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه نجمه
20 آذر 93 0:32
سلام به زینب عمه امیدوارم که 200ساله بشی هرموقع که داری میخونی نمیدونم من هستم یانه ولی خوشحالم که دارم برات مینویسم خیلی سایتت خوبه همه اتفاقهارامامانت مینویسه ماهم یاده خاطرات وعکسهای قشنگ تورامیزاره میبینیم
سمیه
پاسخ
مرسی عمه جون خوشحال شدم اومدی به وب من
مامانی
4 دی 93 13:52
سلام مهربون ممنونم خیلی خیلی لطف کردین که وقت گذاشتین و به سوالم جواب دادین ببوسید دختر نازتونو
سمیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم