زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

دخترگلم 7ماهگیت مبارک

1392/1/19 23:28
نویسنده : سمیه
261 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          

سلام به بهترین هدیه خدا 

عزیزترینم وارد هشتمین ماه زندگیت شدی وروز به روز داری بزرگتر میشی خیلی زود داره میگذره خیلی خوشحالم از اینکه پیش من وبابایی هستی توشیرینی زندگی مایی عزیزم.

چند روز پیش که باباجون ومامان جون از سفر اومدن براتون یه لباس آوردن وقتی به من نشون دادن گفتم مثل این لباس خودتون دارین رفتم سر کشو لباستون رو آوردم دیدم براتون کوچیک شده ولی این لباسی که مامان جون آوردن براتون اندازه است اما هنوز که تابستون نیومده یهویی گفتم نکنه بقیه لباسایی که مامانی براتون خریدن هم کوچکتون شده باشه خلاصه رفتم وهمشون رو برداشتم ویکی یکی تنتون کردم نگو نگو همشون الان اندازتون بود ولی اونا همشون براتابستون بود هرکدوم از لباسا رو که پوشیدی ازتون عکس گرفتم که حداقل یه بار تنتون شده باشه قربونت بشم الهی که روز به روز تپولی تر میشی ایشالا همیشه سالم وسر حال باشی برات همه ی لباسای دنیا رو میخرم اینم از عکسایی که گرفتم:

قربونت بشم اینقدر ذوق کردیچپ چپ نگا نکن

اینم از مراحل تلاش برای چهار دست وپا رفتن.......

زینب حملهبا موفقیت توپ برداشته می شود

اینم یه نما از آخرش که باسر رفتی تو زمین دورت بگردم مادر........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)