زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

سلام

1392/3/3 2:51
نویسنده : سمیه
285 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

 

سلام به دختر نانازم خوبی قربونت بشم ؟

بابت تاخیر این چند وقت معذرت می خوام آخه اصلا وقتی برام نمونده که بیام وبرات بنویسم از یه طرف شما که 85٪ وقتم رو به شما اختصاص دادم از یه طرف درسم که فقط بیچاره 2٪ رو بیشتر نمیتونم براش وقت بذارم از اون طرف پدر تون یعنی همسر عزیزم که 13٪ باقیمونده رو براش در نظر گرفتم هیچ وقتی برای خودم نمونده والان که دارم مینویسم ساعت 2:30 بامداده که اینقدر خسته ام ودوست دارم بعد از اینکه امتحانام تموم شد یه سفری به شمال برم وخوش بگذرونم البته اونم که نمیشه آخه بابایی کار داره خلاصه دلم گرفته ویه تنوع اساسی میخوام راستی امروز روز پدره و من برا بابایی هیچی نخریدم آخه بابایی واسه روز زن هیچی واسم نخرید منم تلافی کردم ،اما شما وقتی بزرگ شدی ، براش کادو بخر تا ببینه چه لذتی داره که بچه ی خودت به یادت باشه و برات هدیه بخره حتی یه شاخه گل، آخه بابایی تون زیاد به روز پدر ومادر و روز تولد وسالگرد ازدواج توجهی نداره و میگه اگه بخوای به کسی کادو بدی مهم نیست که روز پدر یا مادر و....باشه هر وقت دلت خواست واحساس کردی که لازمه اینکار رو انجام بدی خوبه نمیدونم بالاخره هر کسی یه نظری داره ولی من میگم هر چیزی بجاش شیرینه نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا یکم از شیرین کاریهاتون بگم :

زینب خانوم ما تقریبا یک هفته ای میشه که کاملا وبه راحتی چهار دست وپا راه میرن ومیشنن وفضولی (کنجکاوی) میکنند و مامانشون رو خیلی خوب میشناسن واگه یه لحظه از شون دور بشی شروع به گریه کردن میکنن خلاصه اینقدر ناز وشیرین شدی که همه دوست دارن بخورنت منم که عاشق این کاراتونم بابایی که خیلی بیشتر از من ذوق میکنه وقتی شما این شیرین کاری ها رو میکنی دیشب به من میگه میشه زینب بزرگ نشه و همیشه همین قدر شیرین بمونه منم گفتم زینب همیشه برا من وشما شیرین میمونه چون اونه که قند وشیرینی زندگیمونه قربون ناز کردنات بشم من مامانی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا
5 خرداد 92 2:10
sanaz
13 خرداد 92 0:37
اي جانم زينب كوچولوي تپل مپل‏!‏ ايشالا امتحاناتو خوب ميدي عزيزم