زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان

1392/4/4 2:01
نویسنده : سمیه
573 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                             

سلام عیدتون مبارک مخصوصا شما دختر گلم هلوی خوشمزه ی من، که روز به روز داری خوردنی تر میشی قلب من

 

 

اومدم تا از این چند روز بنویسم اول اینکه نی نی عمه نجمه بدنیا اومد و اسمش رو گذاشتن نگین ،که عکسش رو میذارم ،بعدش اینکه مامانی با خاله جون زهرا رفتن مسافرت ،شمال ،و خاله جون الهه هم که با محمد آقا رفتن بندر،ما موندیم  تنها وخییییییییییییلی احساس تنهایی میکنم مخصوصا امروز که عید بود نبودن که بریم خونشون ،برا همون امروز رفتیم خونه بابا بزرگ بابایی ،با عمه فاطمه اینا، خوب بود تا عصری بودیم بعد رفتیم یه سر کیان سنتر دور زدیم وبعد خونه عمه نجمه که نی نی شون رو ببینیم بعداز این روز پر رفت وآمد رفتیم براشما مولفیکس خریدیم واومدیم خونه باهم رفتیم حموم کلی آب بازی کردی وخوش گذروندیم  اینم از خلاصه اخبار امروز ودیروز و....اینم عکس نگین خانوم.

                                               

 راستی میخوام تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کنم اما نمیدونم کدوم عکست رو بذارم  دوستای عزیزم که میخونیین عکسا رو میذارم بگید کدوم بهتره بفرستم براشون

اینم چند تا عکس از گل دخترم  که این چند روز گرفتم ادامه مطلب رو از دست ندین ها!!!!

                            

 

                                ادامه مطلب

 

              

   

                             موش شدن زینب خانوم

 

                 عجب تو چه فکری هستی مامانی

 

               عجب تیپی زدم

               دخترم وایستاده

             بازم خوشتیپ شدم

 

           عزیزکم عکسش رو تو اجاق گاز دیده کلی ذوق کرده

 

           قربون خوابیدنت بشم من مامانی

 

          اینم یه نمونه از غذا خوردن دخترکم

وای ببخشید دیگه امروز طولانی شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
9 تیر 92 9:15
نازییییییییییییییییی خوش تیپ خانوم