زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

امتحانای مامان سمیه شروع شده؟؟؟؟

1391/9/23 20:42
نویسنده : سمیه
230 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام عزیزم دوباره امروز وقت کردم بیام وبرات بنویسم آخه دخترگلم سرم خیلی شلوغه آخه فصل امتحان شده و مامانی گرفتار شده الانم که دارم مینویسم خیلی ناراحتم آخه خیلی خونده بودم ولی اون طوری که میخواستم نشد بیشتر از این ناراحتم که  این همه وقت گذاشتم و مامانی و خاله جونت رو تو زحمت انداختم تا بیان و مراقب شما باشن ومن یکمی درس بخونم البته اونا که خیلی خوشحال بودن که تو پیششونی ومامانی هم با اون بوسای محکمی که تو رو میکرد گریت رو در میاورد ومنم میگفتم مامان نکن دختر گلم رو گناه داره لپای نازش قرمز میشه عزیزم خیلی دوست دارم  خلاصه این همه خوندم ونتیجه دلخواهم رو نگرفتم حالا ببینم برا امتحان 3 شنبه چکار میکنم برا مامانی دعا کن تازودتر درسم تموم شه وبتونم همیشه کنارت باشم نازنینم خیلی دوست دارم عاشقتم  قلب  قربونت بشم که این طوری به دوربین نگاه میکنی مادرقلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

negash.ir
20 آبان 92 2:03
سلام با قالب های تخصصی کودک و نی نی وبلاگ منتظر شما هستیم
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
30 خرداد 95 16:14