زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

20ماهگیت مبارک عشقم

1393/2/19 23:44
نویسنده : سمیه
266 بازدید
اشتراک گذاری

разноцветные шарикиразноцветные шарики

 

سلام به دختر خانوم خودم که دیگه از مرز 20هم گذشت ودر 20ماهگی از شیر خوردن هم دیگه خبری نیست و من واقعا خوشحالم که داری روز به روز خانومتر میشی ومن لحظه لحظه بزرگ شدنت رو میبینم .

اما از این بگم که مامانی این ماه نتونست کیک درست کنه  یعنی اصلا خونه نبودیم که بدرستم ولی چند روز پیش که برا بابایی تولد گرفتیم کیک درستیدم وخیلی خوب شده بود وشما هم که طبق معمول یه 20باری شمع فوت کردی ومیگفتی تبلد تبلد وکلی ذوق کردیبوس

واما در 20ماهگی زینب کوچولوی من خیلی پیشرفت کرده مثلا اینکه :

1- ازشیر گرفته شد.

2-تمام کلمه هایی که رو میگم تکرار میکنی البته یه عمویی داری که حرفایی که نبایدیادت میده ومنم فقط حرص میخورم .

3- بابایی هم اصرار داره با لهجه مشهدی حرف بزنی که من خیلییییییییی مخالفم.

4-غذا خوردنت خیلی بهتر شده.

5-عاشق سیب زمینی سرخ شده با سس کچاپ

6-یه 15تایی دندون داری

7- تمام اعضای صورتت رو بلدی ,لباس عوض کردن رو دوست نداری

8- یه کاری که واقعا حرصم در میاد اینکه اصلا اسباب بازی هات رو دوست نداری واگر هم باهاشون بازی کنی دیگه خبری از مرتب کردن نیستکچلمتفکر

خوب اینم از این راستی امروز که رفتیم باغ مراسم توت تکونی داشتیم که شما هم در صحنه حضور فعال داشتی وازت عکس گرفتم که بعدا میذارم.

پسندها (2)

نظرات (5)

فاطمه سادات مامان متین جون
20 اردیبهشت 93 15:39
سلام.20 ماهگی زینب بانو مبارک.ایشالا 20 سالگیش.از طرف من ببوسش20 ماهگی زینب با 20 سالگی خواهر من یکی شده.براش جشن تولد گرفتیم
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم چه جالب تولدش مبارک
فاطمه
20 اردیبهشت 93 15:51
خداوند به شما صبر جزیل و سلامتی بی پایان عنایت کند.در ضمن من فقط به بهارجووووووووون راضی میشم.زود عوضش کن وگرنه قهر.زینب جون تپل رو هم ببوس
سمیه
پاسخ
مرسی فعلا همین روداشته باش تا بعد
اکرم
4 خرداد 93 21:52
سلام سمیه جان بابا کجایی؟مسافرت رفتین خوش گذشت؟اگه حوصله نوشتن نداری لااقل چندتا عکس از اون دختر بلات بزار نکنه میترسی چشش کنیم یا واسش خواستگار بفرسیم
سمیه
پاسخ
سلام بزودی عکس گذاشته میشود
مریم (مامان ثنا جون)
26 خرداد 93 17:22
مبارکت باشه خاله جون
سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون
مژی
3 تیر 93 19:08
سلام چی شده آپ نکردی مثل اینکه خیلی سرت شلوغه ها .چه خبر ؟زهرا والهه چطورن؟ راستی یک سورپرایز برات دارم هر وقت آماده شد برات میل می کنم .
سمیه
پاسخ
سلام خبری نیست فقط حوصله نوشتن ندارم.اونا هم خوبن . منتظرم