زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

تولدت مبارک پرنسس کوچولوی مامانی

1393/6/22 13:14
نویسنده : سمیه
574 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک تولدت مبارک

سلام به دوستان نازنینم و البته دختر گلم بله تولد دوسالگی هم گذشت وپرنسس من وارد3 سالگی شد ومن واقعا لذت میبرم که مادر هستم ودارم با جون ودل بهت خدمت میکنم تو همه ی زندگی منی عزیزمبغلمحبت

خوب اول از همه که هزاران بار خدارو به خاطر چنین فرشته ای شکر میکنم وبعد اینکه از خدا سلامتی وعاقبت بخیری رو برای تو وهمه نی نی ها خواستارم  وبعد از خدا میخوام که هیچ زنی رو از نعمت مادر شدن محروم نکنه وهمه اونهایی که منتظرن رو با چنین هدیه با شکوهی خوشحال کنه .الهی آمین

خوب تولد امسال همونطور که قبلا گفته شد بدون حضور خانواده بابایی بود برای همین احتمالا یه تولد دیگه بگیریم جشنوحالا از تولد بگم که خیلی خوب بود اول از کیک که شکل پروانه سفارش داده بودم وچون میخواستم بیشتر از دو کیلو نیم نشه به بابایی گفتم به شیرینی فروشی تاکید کنه اما بابایی بازم یه کیک 3کیلو ونیم سفارش دادشاکیاینقدر که بابایی کیک دوست دارهخندونک

خوب اما دسر هم که یه چیز کیک خوشمزه وپر کالری  وهمچنین ژله فرفری درستیدم که خیلی خوشمل شد حالا عکسا ش رو میذارم .

اما امان از وقتی که چشم از  شما بچه ها برداشته بشه؟؟؟ بللللللللللللللللله سرکیک  بیچاره که هنوز عکسی هم ازش نگرفته بودم چه بلایی اوردین !!!!شاکیعصبانی

خوب حالا بریم سراغ عکسامون:

اول لباس دخترم

 

 

دختر خاله های مهربون

 

 

خدا مهربون ترتون کنه خندونکبغل

 

 

تزیینات

 

 

سالاد به شکل پروانه

 

 

چیز کیک و ژله فرفر ی

 

 

کیک بیچارهچشمک

 

 

پرنسس من در حال فوت کردن...

 

 

حال دوباره انگشت میزنیمخندونک

 

 

خوشمزه ی خاله جونسوال

 

 

هدیه مامانی وبابایی که بصورت غافلگیرانه بابایی واست خریدتعجبیه آینه دراور زیباآرام

قدر بابایی رو بدون که عاشقته و خیلی دوست داره عزیزممحبتبوس

 

کادوی مامان جون وخاله جون زهرا  وخاله جون الهه نقدی بود .دست خانواده مهربونم درد نکنهبوسمحبتمحبتمحبت

 

ودر آخر شام......

 

 

انشاالله تولد 200سالگیت رو جشن بگیری عزیزممحبت

 

راستی اینم از صفحه متولدین امروز در نی نی وبلاگ:

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آیهان
24 شهریور 93 15:10
تولد تولد تولدت مبارک.زینب جون تولدت مبارک عزیزم
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهرا
23 مهر 93 11:26
سلام میشه دستور ژله فر فری رو برام بزارید
سمیه
پاسخ
حتما خانومی