زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

***************تولدم مبارک****************

1393/6/17 1:03
نویسنده : سمیه
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سلام به دختر نازنینم والبته همه دوستای گلمبوس

اول از همه اینکه ولادت امام رضا (ع) را به همه ی شیعیان تبریک میگم والبته بیشتر به مشهدی های نازنین چشمک

وبعدش هم به خودم تبریک میگم تولدم رو خندونکیعنی در ساعت 5:30 دقیقه صبح من وارد 24 سالگی شدم جشنجشن

واین رو بگم که اولین نفری که به من تبریک گفت دوست مهربون ونازنینم فاطمه( مامان متین جون) بود که برام اس ام اس فرستاد و متن اس از این قرار بود:

سالروز تولدت رو تسلیت میگم به فرشته های آسمون! چون خیلی سال پیش ازشون جداشدی اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی. پیشاپیش تولدت مبارک سمیه خانومبوس

واما نفر بعد خواهر خوبم زهرا جون بود که تو مراسم عروسی  تبریک گفت.

ونفر سوم همسر مهربانم و تکیه گاه من,والبته بهترین بابای دنیا, بود که امروز هم با یه کیک خوشمل عاشقانه سور پرایزم کرد ممنون از همهمحبت البته بقیه هم تبریک گفتن از همه ممنونمبوسبوسبوس

خوب این رو هم بگم که به علت برخی خبرهای جدید  شاید روز تولدت جابجا بشه ولی تولد پابرجاست.محبت

خوب اینم از چندتا عکس:

کیک تولد مامانیمحبت

 

کیک تولدم

 

اینم از دختر شکموی من ,که فقط شکوفه های خامه ای رو دوست داشت

بوس

 

اینجاروز جمعه ست که چون شما ساعت 5 صبح از خواب بیدارشدی ونمیذاشتی ما بخوابیم اومدیم حرم و رفتیم سر مزار مادر بزرگ من وبابایی که داخل حرم امام رضا هست.

 

حرم

 

اینم از عکس در نمایشگاه ماشین

 

خوب انشالله پست بعدی تولد گل دخترمبوسمحبتبای بای

پسندها (4)

نظرات (1)

آبجیــــــــــ حنانــــه
19 شهریور 93 18:36
سلااااااااااام . زینب خانوم گل تولدت مباااااررررررک زیباترین لبخند خدا ایشالا تولد 120 سالگیت
سمیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خیلی ممنون