زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

روز کودک مبارک فرشته ی من

1393/7/17 2:49
نویسنده : سمیه
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم انشاالله همیشه سرحال و بانشاط باشی مثل الان که بعد از رفتن به دکتر وگرفتن دارو برای رفع یبوست خیلی بهتر شدی ومنم خیلی خوشحالم;-)

واما از این روزها که زینب کوچولوی من هر روز داره شیرین وخوردنی تر بشه وای که نمیدونی مامانی چقدر با مزه صحبت میکنی وبعضی وقتها کلمه و جملات بداهه میگی که همه توش میمونن :-D

مثلا چند روز پیش رفته بودیم خونه عمه نجمه بعد عمو ابولفضل طبق معمول داشت سر به سرت میذاشت که یهو گفتی إ  دس نزن به موهام خلاب میشه مامانم خوشل کرده:-)

من وبقیه=-O

خلاصه اینقدر بامزه صحبت میکنی که نگو:-)

ولی کارای دیگه هم انجام میدی مثلا اینکه امروز داشتم با خاله افسانه صحبت میکردم یهو به من گفتی شکلات بده منم گفتم نه دندونات خراب میشه بعد برگشتی وگفتی ای مامان دی ادب بزنم تو گوشت =-O

خلاصه با حرف زدنت منو کشتی دیگه ;-)

دیگه از کارای دیگه اینکه عمو پورنگ بشدت نگاه میکنی تبلت خیلی بازی میکنی که همش سرش بحث داریم و دم به دقیقه میگی مامانی بغلم کن یا چیزی داریم بخوریم ودرگیریم دیگه امروز هم به همراه بابایی اتاقتون رو منتقل کردیم به یه اتاق بزرگتر  کلی خسته شدیم وفردا کلی کار داریم خوب دیگه خسته شدم فعلا بای بایO:-)

 

پسندها (1)

نظرات (3)

افسانه
17 مهر 93 10:28
اینقدر به این جمله آخرت خندیدم(فردا کلی کار داریم خوب دیگه خسته شدم فعلا بای بای) خسته نشی سمیه جون یه متن کوچولو بدون عکس گذاشتی خجالت نمیکشی! چقدر دیروز حرفیدیم.طفلی زینب هم که هر چی میخواست بهش نمیدادی.بچه حق داشت بزنه تو گوشت آفرین به زینب که اینقدر شیرین حرف میزنه و البته به جا
سمیه
پاسخ
به قول زینب دی ادب میزنم تو گوشت
افسانه
21 مهر 93 14:23
عیدت مبارک عزیزم
سمیه
پاسخ
عیدشماهم میارک خانوم
مامان زهرا
23 مهر 93 11:22
سلام اگه اجازه بدین میخواستم لینگتون کنم
سمیه
پاسخ
خوشحال میشم عزیزم