زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

بافتنی های مامانی

1393/11/18 1:21
نویسنده : سمیه
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنینم الان که دارم برات مینویسم ساعت 12:55 دقیقه جمعه شب است ودخترک من به دلیل اینکه ساعت 8 خوابیدن تا10 دیگه الان خواب ندارن ومن بدبخت وبیچاره  باید تا نزدیک صبح شما رو همراهی کنمدلخورخطا

واما از بافتنی هام بگم که بالاخره آماده شد وعکشون رو میخوام بذارم خندونک

اول از همه  کلاه برا دخترکم که اولین بافتنی من بود:

دومین بافتنی کلاه برای همسرم

 

واما بافتنی بعدی ست کت وکلاه وشالگردن واسه نفسممحبتبغل

واما عشقم با لباسشمحبت

 البته باید چندتا دکمه نما برا روش بگیرم که هنوز اون چیزی که میخواستم پیدا نکردم

ولی اینو بگم که شالگردنت رو همین نیم ساعت پیش تموم کردممحبت

 

واما از این بگم که کلی شیطون شدی و حرفای بزرگ بزرگ میزنی, شدی مثل حاج خانوماعینک

نمیدونی چه حرفای بامزه ای میزنی مثلا همین الان داری کارتهای رنگ رو ازمن میپرسی وبعد که من درست جواب میدم میگه افرین وگرنه میگه مطمئنیخندونک اونم با یه لفظی که میخوای بخوریش یا چند روز پیش بابایی داشت میرفت بیرون از خونه بهش میگی باز کجا میری؟؟

زینبعینک

من وباباییتعجبتعجبخندونک

اصلا نمیدونی که چجوری صحبت میکنی قربونت بشم الهی چشم نخوری مامانیبغل

حالا یه چندتا عکس جامونده والبته جدید.

اینجا برای دو روز رفته بودیم یزد 

 

 

این لباس  بافت رو از اونجا برات خریدم

قربون دختر خوش تیپمبغل

 

 

رست بیف مرغ 

 

 

کوکی میکری خونه مامان جون درستیدم

 

 

آجر بازی دخترم که داره قطار درست میکنهمحبت

 

 

اینجا رفته بودیم سرزمین عجایب الماس شرق

 

 

اینم از بازی با توپ که با همکاری من ودخترم درست کردیم

 

 

خوب دیگه من که دیگه خسته شدم ولی شما همچنان در حال تبلت بازی هستیدلخور

فعلا بایبای بای

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان لیدا
18 بهمن 93 2:42
سلام چه نی نی نازی خدا حفظش کنه. آفرین به مامان خوش سلیقه ش چه بافتنی های زیبایی
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم قابلتون رونداره
مامان زهرا
20 بهمن 93 18:46
سلام مامان سمیه جون چه دخمل نازی داری خدا بهت ببخشه . شما مشهدی هستین ؟ دوس داشتین به وب دخمل منم سر بزنید . البته به هنرمندی شما نیستم
سمیه
پاسخ
سلام عزیزم بله من مشهدی هستم خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم حتما به وبتون سرمیزنم
منم دیگه
20 بهمن 93 22:03
اوخیییییییییی چقد نازه و چه مامان هنر مندی داره...
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
فائزه
20 اسفند 93 15:31
هههههه واقعا خيلى هنرمندى عزيزم وقت كردى به اين وب يك سر بزن:girls_rainy.blogfa.comبه نظر من وب زيبايى است از طرف من دختر زيبايت راببوس
سمیه
پاسخ
بازم ممنون