زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

3ساله شدنت مبارک عزیزترینم

1394/6/21 0:57
نویسنده : سمیه
989 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد تولد                                                        تولد تولد

تولدت مبارک

سلام به دختر نازنینم به عشقم به عمرم به جونم تولدت مبارک عزیزترینم ,از وقتی توهدیه ی نازنین تو زندگی من وبابایی اومدی همه چی رنگ تازه ای به خودش گرفت و شادی زیادی رو به من وبابایی هدیه دادی ,خوشگل مامانی امیدوارم 120 سالگیت رو جشن بگیری وزندگی پراز شادی ورنگارنگی داشته باشی .محبتمحبتمحبت

خوب بریم سراغ جشن تولد امسال وکارهایی که مامانی انجام داد برای دختر خوشگلشمحبت

اول از همه که از یک ماه قبل ایده جشن تولد رنگین کمانی رو برات در نظر گرفتم وشروع کردم به درست کردن بیسکویت با رویه آیسینگ به شکل رنگین کمان که خیلی خوب بود ,بعد به فکرم رسید که کیک تولد رو خودم درست کنم واین کار روهم انجام دادم که با استقبال زیادی روبرو شدومنم خیلی خوشحال شدم البته یک هفته قبل از تولدت برای امتحان کیک رو درست کردم که خوب شد ولی کیک تولدت قشنگ تر شد چشمک

خلاصه تزیینات کوچیکی هم با کمک دختر نازنینم انجام دادیم اون هم به طور شبانه آخه معمولا شما تا دیر وقت بیداری کچل

برای ژله هم تا لحظه آخر مردد بودم وچون قبلا ژله رنگین کمان درست کرده بودم ومیخواستم یه چیز متفاوت باشه ژله فالوده با سه رنگ درست کردم  که به نظرم خوب شده بود البته عکس ژله ها در گوشی عمه نجمه هست که بعدا میذارم.

خوب بریم سراغ عکسها:

در ادامه مطلب................

این از بیسکوییت ها که بسته بندی شده و به عنوان گیفت تولد به بچه ها دادم.

 

 

اینم از کیکی که اول برای امتحان درست کردم

 

اینم از برش خورده کیک که کلی ذوق مرگ شده بودم چون اولین بارم بود کیک خامه ای درست می کردمخجالت

راستی لینک این کیک رو هم میذارم تا اگه کسی خواست استفاده کنه

http://nasrinr.mihanblog.com/post/81

 

اینم از کیکی که بابایی برای تولد من که روز 16 شهریور بود گرفت ومن کلی سوپرایز شدممحبتمحبت

 

خوب اینم از میوه وپفک وگیفت روز تولد 

 

اینم از تزیینات تولد خندونک

 

اینم از کیک خوشگل من که خیلی خوشمزه وخوب شده بود یعنی به عنوان دومین کیک خیلی خوب بودخندونکزیبا

 

 

وبالاخره عشق من که ایشالا عکس 120 سالگیت رو بذاری تو وبخندونک

 

 

واینم از مهمونای کوچولو که فک کنم بهشون خوش گذشت خندونکمحبت

(از راست زینب ,نگین,حانیه ,ستایش)

 

واین جوجو کوچولو هم ترنم خانوم که مشخص هست چقدر خواهر گرامی دوسش داره خندونک

 

 

اینم از سالادای تولد 

 

 

بریم سراغ کادوها که کلی ذوق کرده بودی برات کادو آوردن آخه جشن تولدای قبلی فقط وجه نقد کادو گرفتی

خوب اینم از کادوی مامانی وبابایی بعلاوه وجه نقد محبت

این نمایی از زینب بعد از رفتن مهمونامونخندونک

کلا در پوست خودت نمیگنجیدی و تا ساعت 2 نیمه شب داشتی بازی میکردی کچل

این کادوی خاله الهه دستشون درد نکنه محبتچون شما خیلی دوس داشتی ,البته اینا رو خودت سفارش کردی برات بگیرنخندونک

خاله زهرا هم وجه نقد دستشون درد نکنهمحبت

این کادوی عمه نجمه بعلاوه وجه نقد  دستشون درد نکنه محبت

کلا کادوهایی که گرفتی همه برات جدید بود وخیلی دوسشون داشتیمحبت

 

این از کادوی مامان جون فاطمه که خیلی دوسش داری و همش همراهته دستشون درد نکنه محبت

 

مامان جون اشرف هم وجه نقد دسشون درد نکنهمحبت

اینم از کادوی عمه فاطمه که خیلی قشنگه وبهت میاد دستشون درد نکنهمحبت

 

بابابزرگ من وبابایی یه بلوز شلوار وبابابزرگ بابایی هم وجه نقد خیلی ممنون از همه مهمونامون که ما رو شرمنده کردن ولی در کل تولد خیلی خوبی بود و به من وزینب جون خوش گذشت  انشاالله که به مهمونامون هم خوش گذشته باشهمحبتجشن

پسندها (4)

نظرات (2)

سحر
21 شهریور 94 18:10
سلام سمیه جووون انشااله همیشه خوب و خوش باشین و بهتون خوش بگذره.انشااله تولد 120سالگی دختر نازت از طرف من ی بوووووس آبدار بکنش که انقدر خوردنی شده
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله تولد نی نی کوچولوی شماروجشن بگیریم
اشپزخانه خانواده سبز
11 مهر 94 11:22
سلام دوست عزیزم به به تولد ایشاالله که زنده باشه دختر گلت و جشن هزار سالگیشو جشن بگیری عزیزم خوشحالم از این دستور راضی بودی مهربونم کیکتم عالی شده بانوی هنرمند ای کاش لینک ما رو هم تو دستور میذاشتی ما وبلاگیا این رسممونه که وقتی از مطلب دوستان استفاده میکنیم تو دستور توضیح میدیم و دوستمونو لینک میکنیم ٔ.................ٔ.....سلام مرسی عزیزم باشه حتما لینک رو میذارم