زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

مدتی که نبودم ....

1395/1/21 22:55
نویسنده : سمیه
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنینم وهمه دوستان نی نی وبلاگی خیلی خیلی تنبلم البته مقصر اصلی شبکه های مجازی وگوشی وتلگرام و اینستا گرام هست که به علت سهولت دسترسی بهشون من و تنبل کرده ونمیام بشینم پای لب تاپ و بنویسم خوب حالا باید کلی چیزی بنویسم برا همون تو چندتا پست پشت سر هم امشب مینویسم انشاالله خنثیالبته اگه شما همکاری بکنی و نیای به من بچسبی.خنثی

 این روزا خیلی شیطون شدی اصلا یه چی میگم یه چی دیگه میشنوی خلاصه که حسابی من رو کلافه میکنی وهمش رو اعصابم پیاده روی میکنی وبه قول بابایی فک کنم تو خیلی زود سکته میکنی اینقدرکه حرص میخوری.گریه

بلبل زبون که هستی ٬غرغر میکنی٬لجبازی میکنی ٬حرف خودت رو به کرسی میشونی وای اینا همه اخلاقایی که من اعصابم بهم میریزه عصبانیولی مهر ومحبتت به من زیاده یعنی بغلم میکنی که من میمیرم اینقدر که عاشقتم قلبخب دیگه حالا بریم سراغ عکسها این عکس برای اسفندماه۱۳۹۴هست که چون هوا خوب بود باهم رفتیم پارک وکلی بازی کردی

 

 

خب اینجا یه گربه دیدی داری میدویی بری ببینیشنیشخند

اینم اولین وآخرین برف سال ۹۴ که خیلی خوب بود وکلی بازی کردیم واینم زینب خانوم وادم برفی کوچولو یعنی برف همین قدر بود وگرنه ادم برفیمون بزرگتر میشدعینک دیگه این اخر ذوق وسلیقه منهنیشخند وهمین طور که تو عکسها مشخصه داره یخ میکنه دستاش ودرحال گرم کردن هست قربون اون لبای خشگلت برم خوشتیپ منقلب

اینجا داری ماشین بازی میکنی ومنم هی جیغغغغ که اخ زدی این طرف اخ آینه شمعدون و.... وتو فقط خنده های شیطونی تحویل من میدی عینکعصبانیوبس والبته ایشون یه خانوم محترم هست با شال وکیف.

واینم وقتی مامانی داره از غذاهاش عکس میگیره شماهم با اون هنر دست ساز میای تا عکس بگیرمنیشخند

اینم نقاشی زینب خانوم  البته اون وسطیش رو من کشیدم هاااا یه وقت فک نکنین من نقاشم هانیشخند

 

یه روز من وهمسرمون هوس کیک خامه کردیم ونتیجش شد اینی که میبینید ودختر ما هر وقت کیک میبینه فک میکنه تولده و در نتیجه لباس و آهنگ وهمه چی باید مرتب باشهنیشخندهورا

پسندها (2)

نظرات (2)

سحر
25 فروردین 95 19:23
سلام سمیه جووون امیدوارم همیشه شاد باشین انقدر دختر خوب حرص نخور زود پیر میشی ها! اولش گفتی چندتا پست ولی من همین ی دونه پست و دیدم...
سمیه
پاسخ
مرسی دوست مهربونم بزودی درحال تکمیله
مامان زهرا
27 فروردین 95 12:13
خانوم گل سال خوبی داشته باشی با یکی یدونه و اقایه شوهری . من با گوشی میام وبلاگ تون و میخونم برات نظر هم میزارم اما نمیدونم شاید نظرم برات نمیاد عزیزم . جیگر طلا رو ببوس
سمیه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم سال نو شما هم مبارک .