زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

رویدادهای فروردین واردیبهشت 95

1395/1/21 23:25
نویسنده : سمیه
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان نی نی وبلاگی و دختر عزیزم بالاخره تو این ماه رمضان وباوجود شبکه های مجازی که تمام وقتمون رو پر کردن تونستم بیام و وبلاگت رو آپ کنم  خب بریم سر اصل مطلب ....

زینب خانوم ما روز به روز داره بزرگتر میشه ومن وباباییش هم بله... داریم پیر میشیم پیر, که نه ولی خب عمرمون داره میگذره. زینب خانوم ما کم کم دارن به 5سالگی نزدیک میشن ولی خب هنوز 3ماه دیگه مونده پس الان که دارم مینویسم یعنی 4سال و 9ماهه هستی ومن موندم که شما با این قد و وزن کمیییییییییییی که داری چجوری میخوای بری مهدکودک تعجبم تعجبولی به احتمال زیاد که تصمیم داریم کلا یه سال دیرتر بفرستیم بری وارد حوزه آموزش بشی ولی خب هنوز معاوم نیست دیگه بگم که کلی شیرین زبون وخوشمزه ای و چون مامانت تنبل تشریف داره چندتا شعر بلدی و رنگها رو هم بلللللللدیخندونک نکتش رو بگیرین دیگه یعنی یکم لنگ میزنی اما چه کنم دیگه بزور که نمیشه چیزی یاد گرفت ایشالا وقتی رفتی مهدکودک خوب میشیعینک

خب دیگه اینکه این عکسها برا یه روزه که باهم رفتیم پارک وکلی خوش گذروندی از آب بازی قسمت بانوان پارک ملت تا سرسره وتاب وآب بازی تو قسمت بچه ها کلی خوش گذروندی ومنم خوشحال که تو شادی محبتیه چیز دیگه جدیدا هر وقت میخوام عکس بگیرم کلی ژست میگیری ومیگی این عکس رو بفرست برا نگین تعجب

 

 

 

این عکس هم که رفتیم دیدن خاله افسانه ونی نی کوچولوش آقا کیان  بانمک .محبت

 

این عکس هم هنرنمایی مامانی براتولد بابایی هست وکلی باعشقققققققققققققققق درست شدهمحبتدیگه ببخشین اگه تمیز در نیومدهخجالت

 

اینم یه روز که رفتیم باغ پونه اونم سه نفری واین بسی جای تعجب داره !!!!!والبته که به شما خیلی خوش گذشت اما من وبابایی باید همش حواسمون بهت بود که یهو دنبال یه بچه ای نری وگم بشیعینکعصبانی

 

این عکس هم با لباسی که مامان جون فاطمه از کربلا برات آوردن گرفتم که البته هنوز بزرگه برات  ولی اصرار داشتی برا مهمونی بپوشیعصبانیخندونک

 

این عکسهای هنری مامان از سه تا وروجک تو باغ باباجونمحبت

 

اینم خرید تابستونی کلاه وکیف وکفش زینب که باید عکس بگیره کلا با لباس جدیدش حالا هر چی باشهخندونک

 

اینم کیک هوسونه مامانی که خودم خیلی دوسش دارممحبت

 

خب فعلا بای تا عکسهای بعدی ......

پسندها (2)

نظرات (4)

ساخت غرفه
30 خرداد 95 17:11
جالب بود ، ممنون
omid
30 خرداد 95 21:36
سلام ، موفق باشيد، مايل هستم با وبلاگ شما تبادل لينك نمايم ، ابتدا لينك من را با نام ( فروشگاه اينترنتي ) و آدرس ( http://friendss.parsiblog.com/ ) در وبتون قرار دهيد و سپس در نظرات وبم اطلاع دهيد ، وبتون رو لينك نمايم ، با سپاس از شما
افسانه
5 تیر 95 10:28
همه چی عالی کیکت بیست عکس گرفتن از زینب بیست مطالبت بیست زینب جونو ببوس از طرف من
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
29 تیر 95 16:05
سلام سمیه جون خوبی عزیزم؟ دختر گلت چطوره؟ پس بالاخره لو دادی داری میری کلاس بابا خیلی دهن قرصی داری فک کنم دهن لقتون منم،من که از همون اول گفتم داری میری کلاس هی از من اصرار و از تو انکار.به قول فاطمه هم که نمیدونم چی رو باید بگم و چی رو نباید بگم پس از این به بعد هیچی رو نمیگم که دیگه همچین حرفی نزنه واقعا از این حرفش ناراحت شدم خودش که تا ماه شش به هیچکی نگفت خانم عقل کل ----------------------------------------- سلام مرسی عزیزم نه بابا کلاس چی تو تلگرام یه نفر آموزش میده وگرنه من از خونم نمیتونم برم بیرون چه به کلاس. خودت رو ناراحت نکن اون مدلش همینجوریه