زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

غیبت طولانی

1395/9/19 1:06
نویسنده : سمیه
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنین خیلی وقت هست که به وبلاگ سرزدم چون شبکه های اجتماعی کل وقتم رو گرفته ولز امشب وقت کردم تا به سری بزنم وبم چقدر تنبلی کردم 

خب خیلی عکس دارم که بذارم اما الان فقط میخواهم برات بنویسم از اینکه چقدر خانوم شدی و دارم از لحظه لحظه بزرگ شدنت لذت میبرم عزیز دلم تو این مدت خیلی باهم دوست شدیم وتمام وقتمون رو تقریبا باهم میگذرونیم تولد  4سالگیت رو به بهترین شکلی که میتونستیم برگزار کردم وازاینکه خیلی خوشحال بودی و برای همه چی ذوق داشتی خوشحال بودیم من وبابا عاشقانه دوست داریم هدیه تولدت هم یه دوچرخه صورتی بود که خودت انتخاب کردی

.

تم تولدت السا یاهمون فروزن بود که همه تدارکات باخودم بود وهمش رو با ذوق فراوون درست کردم از تزیینات میز تا کیک ودسر و....البته ناگفته نمونه که بابایی هم کلی همراهی کرد .

کلی رقصیدی وبا نگین وستایش وحانیه همتون رقص چاقو رو انجام دادین.خلاصه کلی بهت خوشحال گذشت.

بزودی باعکس ها میام....

پسندها (2)

نظرات (2)

سحر
23 آذر 95 19:41
بههههههه سمیه خانم چه عجب فکر نمیکردم بروز کرده باشی همینطوری اومدم دیدم نه ی چیزایی نوشتی سلام نه دیگه بالاخره نوشتم
فروشگاه ونیزی
16 خرداد 96 13:11
زینب عزیزم گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس تقدیم وجود مهربانت با بازدیدو معرفی سایتم از یک مادر بازاریاب حمایت کنید برای همه تون سلامتی و شادی آرزو دارم.