زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

روز دخترمبارک

1396/5/3 3:22
نویسنده : سمیه
327 بازدید
اشتراک گذاری
روز دختر مبارک نازنینم
سلام به دختر عزیزم امروز سه شنبه ۳مرداد ۹۶روز ولادت حضرت معصومه وروز دختر هست واین روز رو به همه دختران سرزمینم تبریک میگم وخدارو شاکرم که من رو لایق داشتن دختر دونسته وتو فرشته نازنین رو به من هدیه کرده عزیزکم داریم کم کم نزدیکه به پنج سالگی میشی وبرای خودت خانومی شدی ومن هنوز باورم نمیشه که دخترم اونقدر بزرگ شده که میخواد بره مهدکودک برای پیش ۲وخیلی نگرانم از اینکه من وتو خیلی به هم وابسته ایم واین وابستگی رو چطوری کمترش کنیم
آخه عشق من امروز که رفته بودیم مهدکودک خانوم مدیر مهد پرسید که تاحالا مهد رفته گفتم نه وگفت پس وابسته ست گفتم خودم بیشتر وابسته ام من نمیتونم یه لحظه تنهات بذارم فک کنم همه بچه ها گریه کنن وقتی میخوان از مامانشون جدابشن ولی برای من وتو برعکس باشه من بشینم وگریه کنم که دارم از دخترم دور میشم عزیزکم انشاالله به سلامتی وارد مهد بشی وبعد هم مدرسه ومن بهت افتخار کنم حالا چندتا عکسی که رفتیم آتلیه گرفتیم رو میذارم اینم از عکسای زینب جونم در ۴سال و ۱۱ماهگی









پسندها (2)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
3 مرداد 96 7:23
امروز سوم امرداد ماه و جشن امردادگان هم هست. هر دو مبارک باشه