زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

مهدکودک ودوستان خوب

1397/1/18 8:37
نویسنده : سمیه
304 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دختر نازنینم این روزها خیلی دور شدیم از همه کارهایی که شاید تا سه سال پیش انجام میدادیم مثلا نوشتن روزانه های وبلاگت من خیلی مشتاق بودم که چند روزی یه بار بیام و از همه شیرین کاری هات و بزرگ شدنت بنویسم اما دنیای مجازی منو دور کرد از بروز کردن وبلاگت اما امروز که 18فروردین 97 هست و یک ساعت پیش شما راهی مهد کودک شدی و من وقت کردم بیام و بنویسم از اینکه اونقدر خانوم شدی وشیرین و فهمیده صحبت کردنت اصلا به یه دختر کوچولویه 5سال و نیمه نمیخوره از اینکه اینقدر زمان داره زود میگذره که حس بزرگ شدنت رو عمیقا نمیتونم لمس کنم عزیزکم دختر شیرینم من عاشقانه دوستت دارم اگه بخوام گزارش این چند وقت رو بنویسم که خیلی حرف دارم اما میخوام از مهد رفتنت بنویسم با اینکه انتخاب مهد کودک خیلی سخت بود اما الان که نیمی از سال گذشته از انتخابم راضیم و اموزش هایی که در مهد دیدی خیلی عالیه از شعرها و زبان انگلیسی و قران واینکه دوستای خوبی پیدا کردی یکی از دوستای صمیمیت که اسمش ساراست وخیلی همدیگه رو دوست دارین و دختر بسیار خوب و نازنینی هست ومامان مهربونی داره و دوست دیگه تو کیمیا هست و سبحان و یکتا که از دوستان صمیمی تو هستن اسم مربی مهدتون راحله جون هست یه خانوم مهربون که خیلی دوستون داره اما بعد از مهد نوبت میرسه به انتخاب مدرسه که خیلی سخت تر از انتخاب مهد کودک هست و واقعا دوراهی بزرگیه انتخاب مدرسه دولتی یا غیر دولتی؟؟؟؟
مامان سارا و یکتا که مدرسه غیر دولتی مبتکران رو انتخاب کردن ولی مامان کیمیا مدرسه دولتی اما من همچنان نمیدونم چکار کنم !!!!!
انشاالله که بتونم انتخاب خوبی بکنم چون کلاس اول واقعا مهمه و پایه باید قوی بشه و یه معلم خوب میخواد خب دختر نازنینم فک میکنم برای امروز کافیه فعلا بای
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
18 فروردین 97 8:43
سلام دوست عزیز واقعا خیلی سخته الان مدرسه انتخاب کردن منم تو دو راهی موندم 😓انشالله که برای موفق شدن بچه هامون انتخاب خوبی بکنیم 🙄😓
سمیه
پاسخ
سلام عزیزم آره واقعا انشاالله که بچه هامون موفق باشن همیشه