زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

مامانی دفاع کرد هورررررررررررررررا.

1391/12/4 19:39
نویسنده : سمیه
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی بالاخره مامانی دفاع کرد وااااااااااااااااای که نمیدونی چقد سخت بود مردم و زنده شدم تا استاد گفت خسته نباشید!، خاله فاطمه رو که نگو رنگش مثل گچ سفید شده بود ولی به خیر گذشت ایشالا شما هم وقتی بزرگ شدی رفتی دانشگاه متوجه حرف امروز من میشی یعنی تقریبا 21 ساله دیگه اووووووووووووووووه چه همه معلوم نیست تا اون موقع من زنده باشم  خداکنه باشم وببینم موفقیتت رو  جیگر طلا تازه بعدشم باشم وعروسیت رو ببینم وبچه هات رو...... خلاصه، فک کنم یه 40 سالی دیگه باید یاشم تا همه این روزای قشنگ  رو ببینم یعنی میشه 62 یا63 سالم پیر میشم ها ولی بابایی پیرتر میشه 70ساله میشه، نه مشغول تلفناینطوری نمیشه باید زود عروست کنمچشمک

اینم یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووس وlove برا گل دخملم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژی
10 اسفند 91 12:59
سلام.خوبی؟
مبارک باشه خانم مهندس!!!!!!
چه خبر؟
الهه چی کار می کنه با همسر داری؟
چقدر دیگه از درسش مونده؟
از طرف من لپ گوگولی رو هم بکش
راستی برام دعا کن :-)



مرسی عزیزم هنوز که عقد نکردن ایشالا تا20م عقد میکنن 2سال دیگه مونده ایشالا نوبت شما؟؟؟؟؟؟