زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

5ماهگیت مبارک عزیزم

1391/12/7 23:45
نویسنده : سمیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلمون 5ماهه شدقلب

بزن دست قشنگه رو به افتخار زینب کوچولوتشویقاسترساسترس

مامانی میخواد یه کاری برخلاف نظر دکترا بکنهخیال باطل مامانایی که میخونن نظربدن حتما

میخوام غذای کمکی دخترم رو الان شروع کنم یعنی یه ماه زودتر آخه وقتی من وبابایی داریم غذامیخوریم یاحتی چایی میخوریم دخملیمون باحسرت به ما نگاه میکنه ولباش رو مزه مزه میکنه دیگه دلم نمیاد مشغول تلفنالبته تا الان هم بیکار ننشستم روزی 5-6 قاشق مرباخوری آب به دخترکم میدادم تازه بعضی اوقات آب لیموشیرین هم میدادمچشمک

5ماهگی زینب خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کنجد
28 بهمن 91 11:28
سلام خوبید اینم یه دست به افتخار زینیب خانوم
ازم پرسیده بودید برای عکس ،لطفا به سایت دخملی شکلک که تو ادرس های وبم هست برین و هر عکسی می خواهید را با copy بردارید و قسمت دلخواه متنتون paste کنید
بازم امری بود در خدمتتونم.


سلام مرسی عزیزم اما این کاررو قبلا انجام داده بودم ولی باpasteکردن یک پیغام که آیا میدانید چگونه باید عمل چسباندن را انجام دهید؟ میادبعد که بله رو میزنم صفحه ای به نام sequrity میده وعمل paste اجرا نمیشه نمیدونم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟