زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

زینب خانوم وکارهای عجیب

1392/4/8 0:00
نویسنده : سمیه
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دخترم، عزیزتر از جونم فدات بشم  که اینقدر بلا شدی مامانی ببین چکارایی که نکردی دیروز ستایش اومده بود خونمون داشتین باهم بازی میکردی بعد من اومدم هرچی نگاه کردم دیدم زینب خانوم نیست یهو صدای پلاستیک اومد دیدم رفتی زیر کاور مبل اینقد با مزه شده بودی که نگو، منم سریع ازت عکس گرفتم تا بعد که بزرگ شدی بهت نشون بدم و بگم چقد بلا بودی عزیزم، عشقم، دوست دارم.

                                 

شب که بابایی اومد بهش نشون دادم کلی ذوق کرد و بالا یردت اینم عکسش

 

                              

 

دوباره وقتی من رفتم شام درست کنم اومدی تو آشپزخونه و در ماشین لباسشویی رو باز وبسته میکردی بابایی اومد وگذاشتت توی لباسشویی خیلی تعجب کرده بودی وفک کنم یکمی هم ترسیده بودی

 

                        

 

اینم خلاصه ای از کارای عجیب زینب مامان.

راستی بلاخره تصمیم گرفتم همون عکس اولی رو برای نی نی وب بفرستم ایشالا برنده میشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه زهرا
8 تیر 92 0:35
خاله جون کجا میری فدای اسم قشنگت
فریبا
8 تیر 92 7:32
سلام به همه دوستهای گلم دوست جونیا سارینا هم در چشنواره تابستانه شرکت کرده بهش رای بدید البته اگه قابل دونستید
مامان سانيار
8 تیر 92 9:50
ماشاله چه دخمل بانمك و بازيگوشي عزيزمممم ممنونم به وبم سر زدي آدرس وبم عوض شده خوشحال ميشم براي تم تولد زينب كوچولو كمكت كنم عزيزم ايميلت رو بده تا برات بفرستم تم تولد پسرم رو
لیلا
10 تیر 92 2:33
به به دختر خوشگل اونجا چی کار میکنی؟؟؟؟؟ آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.