زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

مامانی شون از مسافرت اومدن هوراااااااا

1392/4/10 2:19
نویسنده : سمیه
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم مامانی و خاله زهرا یه هفته پیش رفته بودن شمال وبالاخره اومدن وقتی مامانی نیست ومیره مسافرت من از تنهایی میمیرم اصلا این چند روز حالم خوب نبود آخه خیلی تنها شده بودم خاله الهه که رفته بندر مامانی وخاله زهرا هم که رفته بودن من شدم تنها اینقدر دوست داشتم برم که نگو ولی کار بابایی مثل همیشه جور در نیومد البته به قول خودشقهر یکمی ناراحتم ولش کن دیگه گذشت مژهدیروز رفتیم خونه مامانی از صبح تا شب اونجا بودیم کلی خوش گذشتقلب

الانم اومدم که عکست رو بذارم برا مسابقه اما نمیدونم چرا ایمیلم باز نمیشه خیلی خوابم میاد من رفتم ایشالا فردا شب فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسین جون
10 تیر 92 8:12
سلام حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم