زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

بالاخره 6قدم بدون کمک هورررررررررررررررررا.

1392/5/15 18:48
نویسنده : سمیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم به دختر قشنگم الان که دارم براتون مینویسم کلی ذوق کردم چون تونستی بدون کمک یه 6قدمی راه بری خیلی خوشحالم.

از این که لحظه لحظه خانوم شدنت رو میبینم خیلی خوشحالم انشاالله که اولین قدمات بهترین باشه هم برای من وبابایی هم برا خودت عزیزکم .

دیروز با بابایی رفتیم باغ خوب بود من که روزه نبودم ولی بابایی حسابی تشنه شده بود و عصبانی و ثانیه به ثانیه ساعتش رو نگاه میکرد که ببینه کی اذان میگن خلاصه روز خوبی بود نزدیک افطار زنگ زدیم به بابابزرگ من وبابایی و بهشون گفتیم بیاین تو باغ دور هم باشیم بعد که اومدن بابایی کلاه بابابزرگ رو برداشت گذاشت رو سر شما خیلی با مزه شده بودی بعدا عکسش رو برات میذارم  .

اینم از عکسای فرشته خانوم:

 

                                                

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
6 مرداد 92 23:13
مبارک باشه خاله جون
ایشالله پله های ترقی رو یکی یکی با قدمهای خوشکلت بالا بری


مرسی عزیزم
بهار
23 شهریور 92 1:11
چه دختر خوشگل و نازی داری عزیزم، خدا حفظش کنه.


مرسی خانومی ممنون که به ما سر زدید