زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

زینب خانوم و راه رفتن

1392/5/15 18:50
نویسنده : سمیه
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترین و زیباترین هدیه خدا، دختر گلم، کم کم داری به یک سالگی نزدیک میشی و همزمان با اون راه رفتنت هر روز بهتر میشه ومن وبابایی خیلی خوشحالیم که دختر گلمون اینقدر زود داره راه میره .

خانوم کوچولوی مامان از دیروز همش تب میکنی و خیلی بی حال شدی فک کنم چشمت کردم که گفتم دندونات بدون هیچ ناراحتی واذیتی در میاد !!!!!!!!!!!!!! الان دو روزه که واسه این دندونت خیلی بی حالی ومنم ناراحت دیشب تا سحر بیدار بودم که تبت نره بالا و دستمال خیس میذاشتم رو سرت عشقم ایشالا این دندونت هم زودی در بیاد تا اینقدر اذیت نشی مامانی جونم امروز از راه رفتنت فیلم گرفتم  کلی فیلم وعکس ازتون گرفتم اما چون ram reader خرابه نتونستم وارد کامپیوتر کنم اخه از بس شیطونی!  چند روز پیش کرده بودیش توی دهنت فک کنم برا همون خراب شده حالا به بابایی گفتم یکی بخره که عکسای گل دخملم رو بذارم تو ی سایت  امروزم اگه خدا بخواد قراره همراه بابایی بره آرایشگاه موهاتون رو کوتاه کنی وبشی یه خانوم خوشگل ومامانی..

 

 

 

 

چشم نکنین دخملمو ها!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابوالفضل
18 مرداد 92 12:26
بچه بدی هست


ای عموی بد خودت بدی من خیلی هم دختر خوبیم ببین چه نازم!!!!!!!!!!!1