زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

یازدهمین ماهگرد زندگیت مبارک عشقم

1392/5/20 16:10
نویسنده : سمیه
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترین دختر روی زمین سلام به فرشته کوچولوی مامانی وبابایی.

عزیزترینم دیگه داری خانوم میشی  وکم کم وارد یک سالگی میشی ومنم تو فکر یه جشن خوشگل برا دخترمم اما فعلا هیچی نمیگم آخه سورپرایزه !!!!!!!!!!

درسته نمیخوام مهمونای زیادی دعوت کنم همین خودمونیا دیگه ، ولی خیلی فکر تو سرمه .

دیشب عروسی دعوت بودیم شما هم فوق العاده من رو اذیت کردی بعد موفع شام دختر عمه مامانی پرسید زینب چند تا دندون داره منم گفتم تازه شده 6تا  البته این آخریه با کلی تب وسختی!

نمیدونی چقد تعجب کرد گفت 6تا !!!!!!!!! باورش نمیشد و گفت ماشاالله پسر من با اینکه 2 سالشه تازه 6تا داره منم کلی خوشحال شدم.

اما امروز که یه کار خیلی با حال کردی وکلی کیف کردم بگو چی :

امروز بابایی یهو دستمو فشار داد منم یه جیغ کشیدم  شما هم زدی زیر گریه بعد از کلی ناز اینبار من بابایی رو زدم شما هم کلی ذوق کردی وخوشحال شدی فقط قیافه بابایی دیدنی بود طفلکی بد جور دپرس شد و حالش گرفته شد .منم از خوشحالی  گفتم آفرین زینب دمت گرم بالاخره یکی پیدا شد طرف ما رو بگیره!! بابایی هم در همون حالت دپرسی مونده بود وبعد هم رفت سر کار اینم از داستان امروز .

واما بازم به دختر عزیزم یازدهمین ماهگرد زندگیش رو تبریک میگم وخیلی خوشحالم که داری بزرگ میشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)