زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

17ماهگیت مبارک عشقم♥♥♥♥♥

1393/1/4 0:52
نویسنده : سمیه
220 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    

                                                                                                                                                

باورم نمیشه تعجبکه اینقدر سریع زمان داره میگذره چندروز پیش داشتم وب رو نگاه میکردم دیدم فاصله کیکایی که درست کردم خیلی کم شده یعنی واقعا خیلی داره زود میگذره!!!!؟؟؟واما من خوشحالم که لحظه لحظه عمرم رو دارم با تو میگذرونم و بزرگ شدنت رو میبینم قلبپس عزیزترینم ,عمرم ,همه وجود من 17 ماهگیت مبارک هوراواما اینم یه کیک خوشمزه واسه این شب عزیز وعکسای زینب خانوم در حال فوت کردن البته این روهم اضافه کنم که اگر عکسها بی کیفیته به خاطر اینه که با موبایل گرفته شده آخه روز شنبه خاله جون زهرا اومدن خونمون وشما و حانیه خانوم کل خونه رو کنفیکون کردینکلافه ودر نتیجه دوربین رو معلوم نیست کجا گذاشتین ومنم هنوز به دنبال اونم واما پیداش نمیکنم متفکر

 

قربون خنده هات بشم من

 

راستی اینم لینک طرز تهیه کیک گردویی که چون خیلی عالی شده به همه پیشنهاد میدم بدرستن

                                               http://lazica.blogfa.com/post-365.aspx

واما خبر جدید روز سه شنبه عروسی پسرعموی مامانی وباباییه وعکساش تو پست بعدیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

افسانه مامان هیچکس!
21 بهمن 92 0:49
17 ماهگی زینب جوون مبارک باشه.ایشالا 170 سالگیش خیلی خوبه تو کیک درست کن هر کدوم خوب شد بگو ما درست کنیم یعنی دوربین به اون بزرگی رو جایی قایم کرده که هنوز نتونستی پیداش کنی!؟دم زینب جون گرم
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم ولی واقعا خوشمزه شده بود حتما درست کن میبینی بخدا هنوز پیدا نکردم
مژی
23 بهمن 92 11:21
سلام چطوری؟ چه خبر؟کدوم پسر عموت؟
سمیه
پاسخ
سلام آفتاب از کدوم طرف در اومده مهربون شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خبرسلامتیهمونی که اول بادختر عموم ازدواج کرده بودو.....
سارا صاحبی
23 بهمن 92 23:39
قربون این کوچولوی ناز برم لینکت کردم تو هم لینکم کن همشهری
سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مژی
24 بهمن 92 13:43
چیکار کنم گرفتارم رفیق .جم و جور کردن بابای بچه ها و دوجین بچه وقتی برام نمی مونه!!!!!!!!!!!!!
سمیه
پاسخ
بابا ایالوار
افسانه(مامان فاطمه)
25 بهمن 92 23:17
تولدت مبارک خانمی و موهای دوست جونیم سمیه جون مبارک خوش به حالت من که مثلا بعد کی میخواستم موهامو رنگ کنم رفتم شرابی گرفتم و... بعد یک ساعت وقتی شستم دیدم موهام هیچ فرقی نکرده جک شده بودم به هرکی میرسیدم میگفتم موهام قشنگ شده؟ ملت بعد یه ساعت نگاه کردن میگفتن چیکار کردی؟مگه فرقی کرده
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم منم اول میخواستم شرابی کنم ولی خوبه نکردم چون همین رنگ هم 3ساعت نشستم تا فقط رنگ گرفت آرایشگره گفت برای کسایی که شیر میدن رنگ تیره باز نمیکنه ودیده نمیشه