زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

در ادامه پست قبلی...........

1393/7/26 17:28
نویسنده : سمیه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان اومدم تا پست قبلی رو کامل کنم .

اول عکسایی که دارم رو براتون میذارم:

اینجا رفته بودیم کوهسنگی 

 

 

 

اینجا پارک ملت 

 

 

شام رفته بودیم پیتزا خوشمزه

 

 

یاد ش بخیر وقتی شش ماهت بودبغل

 

 

 

اینجا رفته بودیم خونه عمه نجمه وسه تایی تون رفته بودین تو اتاق نگین وبازی میکردین.

 

 

اینم از اولین فلافلی که درست کردم وخیلی خوشمزه شدخوشمزهتشویق

 

 

اینم از سیب زمینی سرخ شده شکل گل خندونک

 

 

اینم از ته دیگ شکل قلب که امروز درستیدم با ماهی تیلا پیاخوشمزه

 

 

خوب فعلا برم دوباره برمیگردمبای بای

پسندها (4)

نظرات (4)

افسانه
27 مهر 93 13:31
خوش به حال خودم که یه همچین دوست هنرمندی دارم
سمیه
پاسخ
مرسی عزیرم به هنرمندی شما که نمیرسیم
آرنیکا
28 مهر 93 10:32
سلام خدمت بابایی و مامانی عزیز من یه وبلاگی با عنوان طاحی و روتوش عکس درست کردم که با مبلغ پایینی اینکار رو انجام میدم خوشحال میشم بهم سر بزنید و نمونه کار ها رو ببینید با تشکر آرنیکا
افسانه مامان فاطمه
1 آبان 93 11:19
خوش بحالت سمیه جون چقدررررررررررررررررررر هنرمندی
سمیه
پاسخ
ممنون عزیزززززززم
فائزه
17 بهمن 93 14:20
خوش به حال خودم که یک همچین دخترخاله هنرمندی دارم فقط یک چیزی بگم که ناگفته نمونه:فقط یک ذره,فقط یک ذره مطلب بذار توسایت خسته شدم که اومدم انقدر نگاه کردم هیچی نبود
سمیه
پاسخ
سلام مرسی فائزه جون باشه حتما الان میخوام مطلب جدید بذارم