زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

سیزده بدر

1394/1/18 0:31
نویسنده : سمیه
349 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اومدم از روز سیزده بدر واست بگم که خوب بود وخوش گذشت زیبا

اما دلم میخواست یه سری تا جایی که مامانم اینا رفته بودن هم بزنیم ولی دیگه نشد غمگین

خوب اما از اونجایی که ما ,خاله بابایی که از یزد اومده بودن رو میخواستیم دعوت کنیم البته به همراه دایی بابایی و تا روز دوازده فروردین  این کار محقق نشد روز سیزده شد مهمونی ما, البته چون مهمونا مون زیاد بودن با مامان جون اینا شریکی مهمونی گرفتیم خندونک وروز سیزده طبق هر سال رفتیم باغ باباجون واونجا بودیم منم چون میدونستم مامان جون غذا رو درست میکنن و من زیاد کار ندارم تصمیم گرفتم ژله تزریقی درست کنم که این کار رو هم انجام دادم وخیلی قشنگ شده بود اما موقع سروشون به مشکل خوردم اما اونم یه جوری حلش کردم ولی خب یکمی حرص خوردم غمگین

اما روز 10 فروردین هم که خونواده مامانی (به همراه مادر بزرگم ودایی جواد وخانومشون وسحر کوچولو ودایی حسن وخانومشون ونازنین زهرا ) تشریف آوردن خونمون ومن هم برای شام پاچین وخورشت قیمه درستیدم والبته ژله رنگین کمان ورولی که اونم خوب شد .

حالا بریم سراغ عکسامون:

این ژله روزی که مامانم اینا اومده بودن خونمونمحبت

 

 

واما اینم از ژله تزریقی قبل از سرو

 

 

اینم بعد از سرو که قسمت وسط ظرف جدا نشد وحسابی عصبی شدمکچل

 

 

اینم از ظرف بعدی با سه تا گلمحبت

 

 

اینجا هم با بچه ها داشتین گل بازی میکردینعینک

 

 

اینم از گردش در اطراف باغ ویه عکس با ستایش و ویدا

 

ودر آخر عکسای روز چهاردهم فروردین که سه تایی رفتیم باغ پونه طرقبه وخیلی خوش گذشت محبت

 

 

 

 

اینم از سفره ناهار اون روز خندونک

 

 

واین از غذای امروز که تزیین کردم البته بیشتر به خاطر نزدیک شدن به روز زن هست دیگه خندونکخندونکمحبتامشب هم پیتزا درست کردم خنده

 

خوب دیگه از این همه عکس خسته شدم فعلا بای.

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان زهرا
18 فروردین 94 11:00
سلام مامانی عزیز خوبی ؟ به به عجب ژله ای میشه بپرسم چه جوری ژله تزریقی درست کردی ؟ رنگ و با خامه مخلوط میکنی ؟ من که هرکاری میکنم اصلا گلاش معلوم نمیشه .
سمیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومیبرا ژله تزریقی بله عزیزم خامه رو با رنگ خوراکی مخلوط میکنم وبعد داخل سرنگ میکنم وبعد داخل ژله الوورا تزریق میکنم ,باید چند بار انجام بدین تا کامل مسلط بشین
مامان زهرا
20 فروردین 94 13:57
تنت قدمگاه اغاز بودنم شد ! اغوشت بهشت من است مادر . روزت مبارک مادر عزیز
سمیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوست مهربونم بر شماهم مبارک مامانی مهربون
افسانه مامان فاطمه
23 فروردین 94 9:10
وای سمیه واقعا هنرمندی ژله هات واقعا خوشگل شدن
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
افسانه مامان فاطمه
24 فروردین 94 0:17
سلام بابا تو دیگه کی هستی دختر خانوووووووم شده هنو از پوشک نگرفتی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیه
پاسخ
سلام نه اصلا حوصله ندارمشوهرم میگه بذارخودش بگه منم از خدا خواسته
ĸoѕαr
27 فروردین 94 15:12
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
سمیه
پاسخ
سلام مرسی حتما خوشحال میشم
مامان نیوشا
14 اردیبهشت 94 21:51
سلام عزیزم پست گذاشتم نظر یادت نره
سحر
16 اردیبهشت 94 19:50
معلوم هست کجایی سمیه خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چندبار زنگیدم جواب ندادی،اس هم دادی کجایی دختر خوب ی خبر از خودت بدی بد نیست
سمیه
پاسخ
تو وبت نظر گذاشتم عزیزم
مامان زهرا
20 اردیبهشت 94 11:13
سلام عزیزم خوووبین انشالله ؟ کم پیدایی مامانی ؟ یه خبری از احوالات زینب جوون بده
سمیه
پاسخ
سلام عزیزم الان میخوام پست طولانی بذارم
پریسا
30 خرداد 94 8:51
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شااله به ما هم سر بزنید
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم که به وبمون سر زدین