زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

بفرمایید روضه!!!!!

1392/10/6 0:25
نویسنده : سمیه
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک ستاره زندگی من .

خوبی عزیز دلم؟؟حالت چطوره؟؟؟وقتی بزرگ شدی واین مطالب رو خوندی جلوی علامت سوال ها جوابش روبدی

سلام به تمام مامانای نی نی وبلاگی و ازتون دعوت میکنم که بفرمایید روضه!!!!!!!!!!

بله مامانی ؟؟؟ از روز جمعه یعنی فردا به مدت 7 روز یعنی تا شهادت امام رضا صبحها ساعت 6صبح؟؟؟

آره ساعت 6 صبح

روضه داریم آقایون خونه مامان جون وخانوم ها خونه ما ........

خلاصه که از اول این هفته مامانی در تکاپو وفعالیت وخونه تمیز کردنه اعم از همه کارها ازجمله:

و  و و مو   محصل م  و محصلو................

خلاصه فردا روز موعوده حالا کی میخواد ساعت 6 صبح بیدار بشه وشروع کنه به چایی آوردن وبردن و شستن و البته از همه مهمتر زینب نگه داشتن عینکالله واعلم...........

آخه من موندم تو کار این دوتا باباجونای شما( منظورم بابای خودم وبابایی هست ها)!!!!!!!!!!!!!!!

آخه مگه شب رو ازتون گرفتن که کله صبح باید روضه بگیرین

خلاصه که دیگه اینم یه مدل از نذر کردنه انشاالله که نذر شون قبول باشه ماهم که همیشه تسلیم  محصل

حالا از مامانای مشهدی والبته سحر خیز خمیازهدعوت به عمل می آورم که در صورت تمایل خصوصی بذارین تا آدرس بفرستم راستی این روهم اضافه کنم که در روز آخر یعنی شهادت امام رضا بصرف ناهار (شله)دعوتین فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سبا ازمشهد
5 دی 92 0:59
سلام خانومی .عزیزم میخواستم بپرسم آدرستون اگه نزدیک کوهسنگی هست لطف کنیدتا ما هم از روضه بهره ببریم.التماس دعا
افسانه مامان هیچکس
5 دی 92 11:02
خوبه به این بهونه حسابی خونت تمیز میشه. من که صبح ها تا ده میخوابم دلت بسوزه فقط شاید روز اخر به خاطر تو اومدم
سمیه
پاسخ
بترکی ایشالا به روز من بیفتی
مامان سبا ازمشهد
5 دی 92 23:51
سلام خانومی.ممنون که آدرس دادین.من نمیتونم بیام.انشاالله اجرتون با امام حسین
سمیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان فاطمه
7 دی 92 0:08
وااااااااااااای سمیه جون خدا صبرت بده هیچی تو دنیا سخت تر از ساعت شیش بیدار شدن نیست اجرت با امام حسین
سمیه
پاسخ
چه عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره واقعا
معصومه
8 دی 92 9:07
سلام مهربون ممنونم بابت تبریکتون انشالله دامن همه منتظرا سبز شه
سمیه
پاسخ
سلام انشالله