زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

ادامه سرماخوردگی زینب توپولی!!!!!!!!!!!

1392/10/15 16:19
نویسنده : سمیه
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در این روزهایی که گذشت بعد از چند روز بی خوابی و بیدار بودن شب تا صبح ،گریهحالا میشه گفت یکمی حالت بهتر شده متفکر دختر زیبای من عزیز تر از جونمقلب قربونت بشه مامانماچ  تا الان که نزدیک به 16 ماه از زندگیت میگذره اینطور بی حالنگران ندیده بودمت اینقدر بیحال که دیگه خبری از اون همه شیطونی نبود وبرای همه ی اون شیطنت ها دلم تنگ شده از خدا خواستم که دیگه هیچ وقت اینقدر بی حال نبینمت وهمیشه خوب وسرحال باشی این چندروز که گذشت همین طور که در پست قبلی گفته بودم مراسم روضه صبح داشتیم وبرعکس به قول مامان جون همه شما کوچولوها یعنی (زینب و ستایش ونگین) مریض شده بودین وخلاصه چون خونه ما روضه برگزار می شد مجبور بودیم بیدارشیم ولی اون شبی که شما خیلی حالتون خراب بود که رفتیم دکتر من نتونستم از خستگی بیدارشم آخه تا 5 صبح بیدار بودم ولی روز های دیگه به همراه شما در این مراسم شرکت میکردیم واما اینم یه چند تا عکس از شما کوچولوی  ناز نازی من:

 

اینجا همون شبی که رفتیم دکتر و آمپول زدی بعد از اینکه اومدیم خونه خوابت نمیومد ومنم برای اینکه سرگرمت کنم یه لاکی که خشک شده بود رو دادم بهت وشما هم بادقت داری لاک میزنی.............

 

زینب در حال لاک زدن

 

اینم از اون کاراست هاااااااااااااااااااااکلافه

کارای زشت ای دختر بلا

 

اینم از خرما برای روضهمژه

تزئین خرما توسط مامانی

فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان هیچکس!
17 دی 92 14:33
سلام خانومی.چطوری؟زینب جوون خوب شد؟تزئینات خرما کار تو بوده!
سمیه
پاسخ
mersi azizam dar zemn be khodet bekhand
مامان فاطمه
18 دی 92 14:04
ایشالله همیشه شاد و سرزنده باشی عزیز دلم
سمیه
پاسخ
mamnoon