زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

♥♥♥♥♥♥♥16ماهگیت مبارک عشقم♥♥♥♥♥♥♥♥

1392/10/19 17:23
نویسنده : سمیه
182 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام به قشنگترین آوای زندگی من

عزیزترینم قدم گذاشتن در شانزدهمین ماه از زندگیت رو به تو دختر نازنینم تبریک میگم وامیدوارم که همیشه سالم و سرزنده باشی وهیچ وقت لبخند از روی لبانت پاک نشه .زبانکده محصل

امروز یعنی ٥شنبه ١٩/١٠/١٣٩٢ مطابق با شانزدهمین ماهگرد زندگی پر شور ونشاط شماست ومنم خوشحال از اینکه خدا هدیه ای به این وسعت به من عطا فرموده وخدا را هزاران هزار مرتبه شکر که فرزندی سالم وبا نشاط به من وبابایی هدیه کرده.زبانکده محصل

 دختر عزیزم عاشقانه دوستت دارم و از دیدن لحظه لحظه بزرگ شدنت لذت می برم .زبانکده محصل

اما یه عذر خواهی اینکه امروز به علت مشغله فراوان نتونستم کیک بپزم وانشاالله فردا یا پس فردا حتما این کار رو انجام میدم.

 امشب سالگرد بابابزرگ مامانیه وخونه ی مادر جون  مراسم داریم وحالا من موندم که شما چی بپوشی ؟؟؟؟؟؟؟؟نیست که لباس نداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته بقول مامانی که میگه سمیییییییییییییییییییییییییه باز از اون  حرفا زدی؟؟؟؟

حالا یه چیزی میپوشیم میریم دیگه بی خیال....

فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه
21 دی 92 12:56
شونزده ماهگیت مبارک خاله سمیه جون چشم رو هم بزاری باید تولد شونزده سالگی شو جشن بگیری ایشالله برا تقویمم : نه برنامه خاصی ندارم چون برا فاطمه هنوز زوده و نمیشه تو حالتایی که میخوام ازش عکس بگیرم
سمیه
پاسخ
mamnoon zsizam
مامان فاطمه
23 دی 92 19:48
سلام دوست جونی لطفا دستور این پاناکوتای انارتو برام بفرست زودتر لطفا آخه دلم بنده زودتر درستش کنم ببینم چه مزه ایه
سمیه
پاسخ
salam azizam bashe hatman
مامان فاطمه
26 دی 92 8:37
سلام پس چرا نفرستادی
سمیه
پاسخ
alan mizaram bebin