زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

پکیج کودک نخبه

1392/11/2 0:52
نویسنده : سمیه
233 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پکیج کودک نخبه هم به دستمون رسیدهورا وامروز صبح برامون آوردن ومنم کلی خوشحال شدم لبخندوامروز یه چند تا از فلش کارتای اشیاء رو باهم کار کردیم که ماشاالله ,چشمت نزنم, بزنم به تختهنیشخند خیلی زود تکرار میکردی و من وبابایی هم کلی ذوق کردیم ولی مسئله اینجاست که اولا شما خانوم خانوما یه جا بند نمیشی و همش در حال راه رفتنی و این کار رو سخت میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ودوما زودی خسته میشی و میخوای همش من با شما بازی کنم در کل باید از فکر کارای خونه بیام بیرون وبشم هم بازی خانوم کوچولوی خودم

و اما مادر بودن خیلییییییییییییییییییی مشکله چون بعد از اون همه بازی کردن و اینو ازت بگیرم که تو دهنت نکنی واونو بگیرم و....................

شما راحت میخوابی و مامانی میمونه با اون همه کارای خونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که یکی یکی و پشت سر هم ردیف میشه عینکخلاصه خدا کنه خدا به وعده ای که داده عمل کنهنیشخند و واقعا بهشت زیر پای مادران باشهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد هانی
2 بهمن 92 1:02
خوشحال میشم به وبلاگ محمد هانی سر بزنی و باهاش دوست بشی.اگه دوست داشتی به وبلاگش بیا و اعلام کن تا به لینک دوستان اضافه ات کنم.ممنون
سمیه
پاسخ
manam hamintor man link kardam
افسانه(مامان فاطمه)
2 بهمن 92 17:58
واقعا گل گفتی منم گاهی از ترافیک کاری که سرم میریزه فوق العاده کلافه میشم یعنی اگه بهشتم بهمون ندن من یکی که از دست خدا شاکی میشم
سمیه
پاسخ
مامان محمد هانی
2 بهمن 92 22:57
ما هم واسه محمد هانی پکیج کودک نخبه رو گرفتیم.خیلی عکساشو دوست داره و نگاه می کنه.امیدوارم تاثیر بد برای آینده شون نداشته باشه...
سمیه
پاسخ
manzureton az taecer bad cheye??????????????????????
افسانه مامان هیچکس!
3 بهمن 92 14:05
اینو گفتی یاد یه چیزی افتادم که چند وقت پیشا توی تلویزیزون شنیدم و اشک تو چشام حلقه بست.گفت: فکر میکنم بهشت هم خشکسالی شده،چون چشمم به ترک های کف پای مادرم افتاد. دلم میخواست مامانم اونجا بود محکم بوسش میکردم.
سمیه
پاسخ
آره واقعا
مامان متین جون
8 بهمن 92 22:25
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
سمیه
پاسخ
ممنون