زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

بالاخره برف اومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/11/12 0:54
نویسنده : سمیه
228 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت بالاخره این نعمت بی نظیرت رو برای ما مشهدی ها هم فرستادی خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت واقعا ازت ممنونم فک کردم دیگه خدا مارو فراموش کرده حالا انشاالله چند تا عکس خوشگل میگیرم ومیذارمچشمک

آخ که دلم میخواد صبح بشه وبا هم بریم تو حیاط ویکمی برف بازی کنیم و برفا رو لمس کنم آخه خیلی دلم تنگ شده  برای برف بازینیشخند

وای وای مامانی نمیدونی چه برفی داره میاد وچقدر هوا سرد شده و خیلی باد شدیدی می وزه ویه صدای وحشتناکی هم میده هووووووووووووووووووووووووووووووخیال باطل وشما امشب خیلی ترسیدی وهمش به من وبابایی میگفتی ترسید قربون این حرف زدنات بشه مامانی که این روزا خیلی خوشمزه شدی وکلی حرف میزنی مخصوصا از وقتی این پکیج کودک نخبه رو گرفتیم کلی پیشرفت کردی و همین طور که یاد میگیری همه ی اون وسایل رو بهمون نشون میدی و اسمش رو میگیقلب

 شیرین زبون مامانی  حالا شدی مثل یه طوطی ,آخه هر حرفی که میزنیم سریع تکرار میکنیماچ

اما از این بگم که ی چند وقتی هست که همش اخبار بدی رو میشنومناراحت مثلا ٤ هفته پیش خواهر اکرم جون(دوست مامانی)از روی پشت بوم خونشون افتاده پایین تعجبوطفلکی پاهاش بد جوری آسیب دیده وخلاصه خیلی داغون شدهگریه یا مثلا یه هفته بعد از این خبر دوست دیگه مامانی اسما جون باباش به رحمت خدا رفت وخیلی ناراحت شدمگریه وهمین دیشب دوست عزیزم فاطمه جون مامان متین , مادرشوهر وبرادزشوهر و خانوم وبچشون تو تصادف به رحمت خدا رفتن و خلاصه خیلی خیلی ناراحت شدم واصلا حالم خوب نیست و هر وقت صدای اس ام اس گوشیم میاد با ترس ولرزخیال باطل برش میدارم که نکنه یکی دیگه ...........خدایا به همه این خانواده ها صبر بده خداییش خیلی سخته گریهمن که حسابی ناراحت شدم خدا بیامرزتشونفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان هیچکس!
12 بهمن 92 23:10
خوش به حالت میتونی ادم برفی درست کنی اینجا هم اومد ولی روی زمین نموند!همش اب شد. فکر کنم امسال تو حسرت برف بازی بمونم. این طرز خبر دادن تو داره کم کم نگرانم میکنه.یکی یکی برای دوستات اتفاقای بد میوفته! میترسم همین روزا تو وبلاگت بنویسی منم فوت کردم! فکر کنم باید قطع رابطه کنیم!
سمیه
پاسخ
نه بابا مگه با این دخمل ما میشه آدم برفی درست کرد
مهناز مامان ترلان کوچولو
14 بهمن 92 15:09
چقدر دلمون برای برف تنگ شده بود همین یه ذره هم غنیمته درسته که مشکل بی آبی رو رفع نمیکنه ولی الودگی هوا و میکروبای زمین رو از بین میبره خدا کنه بازم برف بیاد راستی عزیزم به خاطر اخبار بد تسلیت میگم
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم