زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

برف بازی زینب خانوم

1392/11/13 15:24
نویسنده : سمیه
270 بازدید
اشتراک گذاری

بله اینم از عکسای دختری تو اولین روز برفی امسال البته صبح که از خواب بیدارشدیم ساعت10نیشخندفک میکردم الان نیم متر برف رو زمین نشسته ولی وقتی از پشت پنجره نگاه کردم کلا آویزون شدم اصلا برفی رو زمین ننشسته بود  حالا عکسا خودش گویا هستن ولی نمیدونم چرا امسال اینطوری شده وهیچ خبری از برف وبارون درست وحسابی نیستمتفکر

این از نمای نزدیک

عجب برفی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

یه چند روزی هست که تصمیم به خونه تکونی دارم برا همون از دیروز شروع کردم وفعلا در آشپزخونه هستیم وزینب خانوم هم همش در حال کمک کردنهکلافه البته با وجود ایشون همه کارا باید دوبار انجام بشه چون من هی میذارم سرجاش وایشون در میارن وبعد بایه جیغ بنفش عصبانیمیریم سراغ کار بعدی خدا بخیر بگذرونه خونه تکونی امسال رونیشخند

جاتون خوبههههههههههههههههههههه؟

 

اینم از امروز که یه ناهار پر از عشققلب با دخترمون نوش جان کردیم جات خالی باباییزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان هیچکس!
13 بهمن 92 19:29
من که اگه امسال برف بازی نکنم عقده ای میشم! فکر کنم خدا مارو فراموش کرده شایدم باهامون قهر کرده
سمیه
پاسخ
آره واقعا
افسانه(مامان فاطمه)
13 بهمن 92 23:47
وای چه دختری چه نازی مامان هنرمندشو
سمیه
پاسخ
مرسی خانومی