زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

ولادت حضرت زینب (س) مبارک

1392/12/16 2:06
نویسنده : سمیه
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

آمد آن‏ بانو كه ‏فخر هر زن ‏است

هر دلى با ذكر نامش گلشن‏ است

روح تاريك همه سر گشتگان

در شعاع نور عشقش روشن‏است

هنگامى كه زينب (س) متولد شد، مادرش حضرت زهرا (س) او را نزد پدرش اميرالمؤ منين (ع) آورده و گفت : اين نوزاد را نامگذارى كنيد! حضرت فرمود: من از رسول خدا جلو نمى افتم .

در اين ايام حضرت رسول اكرم (ص) در مسافرت بود. پس از مراجعت از سفر، اميرالمؤ منين على (ع) به آن حضرت عرض كرد: نامى را براى نوزاد انتخاب كنيد. رسول خدا (ص) فرمود: من بر پروردگارم سبقت نمى گيرم .

در اين هنگام جبرئيل (ع) فرود آمده و سلام خداوند را به پيامبر(ص) ابلاغ كرده و گفت :

نام اين نوزاد را ((زينب )) بگذاريد! خداوند بزرگ اين نام را براى او بر برگزيده است .

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) مبارک باد والبته روز پرستار , رو هم به همه پرستاران عزیز وزحمت کش تبریک میگویمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر/مامانه روژینا
18 اسفند 92 1:36
سلام عزیزم.ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه .منم مثل شما و گل دخترتون شهریوری هستم من متولد 21شهریور 69 هستم و شما فقط 5روزاز من بزرگتر هستی خانومی.دخترم هم از زینب جون تقریبا2ماه کوچکتره.خوشحال میشم که به وبلاگ ما بیاین و اگه دوست داشته باشید تبادل لینک کنیم و دخملیهامون باهم دوست بشن
سمیه
پاسخ
سلام خانومی منم خوشحال میشم باهم دوست بشیم