زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

آخرین پست سال 92

1392/12/29 18:10
نویسنده : سمیه
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترین وزیباترین دختر روی زمین سلام عشقم این هم از سال92 که باهمه خوبی ها وبدی هاش تموم شد وداریم وارد سال جدید میشیم ومن خیلی خوشحالم اصلا امسال عید ازهمه سالها خوشحالترم نمیدونم چرا؟؟؟؟

واز همه مهمتر اینکه این دومین سالی هست که شما در کنار  من وبابایی هستی وخدارا شاکرم که هرسه تایمون در صحت وسلامت هستیم ودر کنار هم  سال92را هم به پایان رسوندیم .

واما از این روزها بگم که بعد از خانه تکونی اساسی آرامش برخونه ما حکم فرما شده البته با وجود دختر شیطونی مثل شما که خونه ما هیچ وقت اونطوری که من میخوام نیست ولی بازم خدارو شکر که تو سالم وسلامت هستی خونه جمع میشه !!!

واینکه تبریک بگم به افسانه جون واسه دفاع موفقیت آمیزش والبته بابت شیرینی های خونگی خوشمزه ای که واسمون اورده بود وامروز صبح مامانی صحافی شده پایان نامه خاله افسانه رو گرفت وبرد داد به استادای ...........عینکمحترممون زبانوبا اینکه هیچ کدومشون نبودن ولی گذاشتم رو میزاشون و رفتم واسه دختری بدم تقویم چاپ کنن اما نشد واز  عمو مصطفی خواهش کردم وایشون واسمون انجام دادن خیلی عالی شد واقعا دستشون درد نکنه .

ودر آخر اینکه انشاالله همه بچه ها در کنار مامان وباباهاشون در صحت وسلامت ,  سالهای سال زندگی کنند واز خدا میخوام به همه ی کسایی که منتظر  نی نی هستن در این سال جدید فرزندی صالح وسالم عطا کنه  و اینم از تقویم زینب خانومی مبارکت باشه مامانیماچقلب

انشالله که سال جدید سالی پر از برکت وسلامتی برای همه شیعیان باشهقلب

 

 

                             

 

خداحافظ تاسال دیگهنیشخندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 4:35
سلام گلم. از اشنایی باهاتون واقعا خوشحالم. و با افتخار لینکتون کردم. امیدوارم که دوستای خوبی باشیم. ماهم بعد از خونه تکونیمون خیلی احساس خوبی داریم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوب و خوش همراه با شادی و سلامتی داشته باشید عزیزم.
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
افسانه مامان هیچکس!
2 فروردین 93 20:41
قابلتو نداشت دوست خوبم.ایشالا بتونم زحمتایی که برام کشیدی رو جبران کنم
سمیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم