زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

19ماهگیت مبارک ستاره ی من

1393/1/20 0:36
نویسنده : سمیه
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

                

واینک زینب 18 ماهگی را پشت سر میگذارد و وارد 19 ماهگی میشود قلب

مبارک باشه عزیزترینم, انگاری تازه تولد یک سالگیت گذشته ولی داریم نزدیک دوسالگی میشیم و دغدغه های من روز به روز بیشتر میشه اینکه باید از شیر بگیرمت و وهمچنین از پوشک متفکرومن واقعا کلافه ام نمیدونم تا دوسالگی صبر کنم وبعد ازشیر بگیرمت یا اینکه الان بگیرم؟؟  آخه چند وقته اصلا غذا نمیخوری ومن نمیدونم واقعا چکار کنمکلافه

خوب اینم چندتا عکس از زینب خانوم با لباسای عیدش:

آخه مگه یه جا بند میشی؟؟؟

 وای مامان خسته شدم چقد عکس میگیریتعجب

 

واما زینب خانوم با لباس تابستونیمتفکر

 

تابستان آمد

 

قربون فوت کردنات بشم عشقمممممممممممممممقلب

 

 

حالا کیک وببریم............

تولد تولد تولدت مبارک ............

 

انشاالله روز به روز سالم وسرحالتر و خانوم تر بشی عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان هیچکس!
21 فروردین 93 21:43
یه سوال!! اون دست کیه داره کیکو میبره!؟ اخه نه شبیه دست توئه نه دست شوهرت
سمیه
پاسخ
دست شوهرمه عزیزم
افسانه(مامان فاطمه)
22 فروردین 93 0:18
تفلدت مبارک کیکت خیلی خوشمل شده سمیه جون
سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
سارا
23 فروردین 93 14:06
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی کنار خانواده و سالی پر از شادی رو پیش رو داشته باشی فدات شم . دخملتم نازه نازه خیلی از طرف من ببوسش
سمیه
پاسخ
سلام مرسی خانومی