زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥♥شاه پریون♥♥

یک ماه گذشته 😜

1398/9/10 21:08
نویسنده : سمیه
547 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دختر قشنگم امشب حوصله م سر رفته بود گفتم بیام تا برات بنویسم اول ابان تولد حانیه بود اما چون ماه صفر بود 15 ابان تولد گرفتن یه چندتا عکس تولد حانیه رو برات میذارم تا خاطره بمونه برات اون شب هم خیلی بهت خوش گذشت خیلی رقصیدی و مخصوصا رقصی که تو کلاس یاد گرفته بودی رو به حانیه یاد دادی و باهم میرقصیدین.
خب عکسا رو انگار پاک کردم از گوشیم بعدا میذارم تو وبلاگت
بعد از اون به شب رفتیم شهربازی و کلی خوش گذروندی ببینم عکسای اینو دارم بذارم
مثل اینکه اونا رو هم پاک کردم
بعد از اون یه هفته آنفولانزا گرفتی که من و بابایی داغون شدیم اینقدر که تو رو بی حال میدیدیم و هر روز دکتر بودیم ولی واقعا نصف شدی اونقدر که این مریضی سخت بود

اینم یه شب که برای اولین بار سرم وصل کردیم اونقدر که تبت بالا بود واولین پنی سیلین رو زدی
وبالاخره گذشت و جمعه هفته پیش رفتیم ازغند برف بازی اینم چندتا عکس




واما این هفته که به خاطر الودگی هوا از شنبه مدرسه ها تعطیله فردا هم تعطیل اعلام شد
خدا به خیر بگذرونه یه موقعی ماها بخاطر برف زیاد تعطیل میشدیم حالا شماها بخاطر الودگی هوا
پسندها (4)

نظرات (0)